Studies in the Online Marketing of Higher Education Institutions – Selected Aspects

Kisiołek A., Kobis P., Prokopenko O. (2018), Studies in the Online Marketing of Higher Education Institutions – Selected Aspects, [in:] Management of Innovation Process in Ukraine: Problems of Commercialization of Scientific and Technical Researches, Lviv, Ukraine (17-19 May 2018), Vidavnictvo L’vivs’koi Politechniki, L’viv, pp. 139-140, ISBN 978-966-941-174-7.

Szczegóły publikacji

Autor/autorzy: Artur Kisiołek, Paweł Kobis, Olha Prokopenko
Rok wydania: 2018
Wydawnictwo: Vidavnictvo L’vivs’koi Politechniki
Miasto wydania: L’viv
Tytuł materiałów konferencyjnych: Management of Innovation Process in Ukraine: Problems of Commercialization of Scientific and Technical Researches, Lviv, Ukraine (17-19 May 2018)
Nazwa konferencji: Management of Innovation Process in Ukraine: Problems of Commercialization of Scientific and Technical Researches, Lviv, Ukraine (17-19 May 2018)
Strony: 139-140
ISBN: 978-966-941-174-7
Język publikacji: angielski
<< wróć do wszystkich publikacji