Aktualne projekty naukowe

Od 2021 roku jestem współwykonawcą międzynarodowego projektu naukowego nt. „Transformacji cyfrowej marketingu szkół wyższych”.

Transformacja cyfrowa zmienia współczesną gospodarkę w sposób wysoce dynamiczny. Towarzyszące temu zjawiska informatyzacji, digitalizacji oraz datafikacji, są źródłem nowych paradygmatów w obszarze nauk o zarządzaniu, w tym także w marketingu.

Szczególnie interesującym obszarem dla grupy badaczy z Polski, Ukrainy, Czech i Białorusi jest obszar transformacji cyfrowej marketingu szkół wyższych z uwzględnieniem bezpieczeństwa zarządzanymi zasobami informacyjnymi przy uwzględnieniu czynnika ludzkiego.

Strona projektu: https://edu-marketing.eu/


Zrealizowane projekty naukowe

  • Współwykonawca projektu realizowanego wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (umowa nr 564/2015/Wn50/EE-se/D) pt. „Zanim udusi nas SMOG – Społecznościowa Platforma Transferu Wiedzy”. Realizacja projektu: kwiecień 2015 r. – sierpień 2017 r.
  • Współwykonawca pracy: BS – 611/301/2011/P – Technologie informacyjne w zarządzaniu organizacjami. Kierownik projektu: Prof. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka
  • Współwykonawca pracy: BS – 611/304/99/P, Strategia wdrażania technik multimedialnych w zarządzaniu. Kierownik pracy: Prof. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka, Okres realizacji pracy: 2009
  • Kierownik granta ministerialnego Nr N N115 134334 – Model zarządzania informacją w aspekcie implementacji systemów pracy grupowej w instytucjach. Okres realizacji pracy: 2008-2009.
  • Współwykonawca pracy: BW 611/203/07 – Wspomaganie procesu podejmowania decyzji i planowania w przedsiębiorstwie przy pomocy hybrydowych systemów sztucznej inteligencji. Okres realizacji projektu: 2007-2008.Kierownik projektu: Dr inż. Waldemar Jędrzejczyk
  • Współwykonawca pracy: BW 611/202/07 – Zastosowania sztucznej inteligencji w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Okres realizacji pracy: 2007. Kierownik projektu: dr inż. Waldemar Jędrzejczyk.
  • Kierownik: BW 611/201/06 – Implementacja grupowych systemów wspomagania decyzji. Okres realizacji pracy: 2006
  • Współwykonawca pracy: BW 611/209/98/P – Techniki multimedialne w zarządzaniu i marketingu. Okres realizacji pracy: 2004-2005. Kierownik projektu: dr. inż. Robert Kucęba.Współwykonawca pracy: BS 611/304/99/P – Strategia wdrażania technik multimedialnych w zarządzaniu. Okres realizacji pracy: 2001-2006. Kierownik projektu: Prof. zw. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka