Narzędzia e-marketing wspierające prosumpcję w sektorze MSP

Kobis P., Wrzalik A. (2017), Narzędzia e-marketing wspierające prosumpcję w sektorze MSP, [w:] J. Popczyk, R. Kucęba, K. Dębowski, W. Jędrzejczyk (red.), Energetyka prosumencka. Konsolidacja problematyki społecznej, ekonomicznej i technicznej w aspekcie transformacji polskiego rynku energii elektrycznej, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa, s. 227-236, ISBN 978-83-65951-16-8.

Szczegóły publikacji

Autor/autorzy: Paweł Kobis, Artur Wrzalik
Rok wydania: 2017
Redaktorzy naukowi monografii: Jan Popczyk, Robert Kucęba, Krzysztof Dębowski, Waldemar Jędrzejczyk
Tytuł monografii: Energetyka prosumencka. Konsolidacja problematyki społecznej, ekonomicznej i technicznej w aspekcie transformacji polskiego rynku energii elektrycznej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Miasto wydania: Częstochowa
Strony: 227-236
ISBN: 978-83-65951-16-8
Język publikacji: polski
<< wróć do wszystkich publikacji