Narzędzia e-marketing wspierające prosumpcję w sektorze MSP
Kobis P., Wrzalik A. (2017), Narzędzia e-marketing wspierające prosumpcję w sektorze MSP, [w:] J. Popczyk, R. Kucęba, K. Dębowski, W. Jędrzejczyk (red.), Energetyka prosumencka. Konsolidacja problematyki społecznej, ekonomicznej i technicznej w aspekcie transformacji polskiego rynku energii elektrycznej, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa, s. 227-236, ISBN 978-83-65951-16-8.
Szczegóły publikacji
Autor/autorzy: | Paweł Kobis, Artur Wrzalik |
Rok wydania: | 2017 |
Redaktorzy naukowi monografii: | Jan Popczyk, Robert Kucęba, Krzysztof Dębowski, Waldemar Jędrzejczyk |
Tytuł monografii: | Energetyka prosumencka. Konsolidacja problematyki społecznej, ekonomicznej i technicznej w aspekcie transformacji polskiego rynku energii elektrycznej |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej |
Miasto wydania: | Częstochowa |
Strony: | 227-236 |
ISBN: | 978-83-65951-16-8 |
Język publikacji: | polski |