Marketing of Higher Education Institutions in the Digital Economy Era

Kisiołek A., Karyy O., Kobis P. (2021), Marketing of Higher Education Institutions in the Digital Economy Era, [in:] L. Kiełtyka, K. Smoląg (eds.), Wybrane uwarunkowania i determinanty rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, Toruń, pp. 15-34, ISBN 978-83-7285-981-5.

Szczegóły publikacji

Autor/autorzy: Artur Kisiołek, Oleh Karyy, Paweł Kobis
Rok wydania: 2021
Redaktor/redaktorzy naukowi monografii: Leszek Kiełtyka, Klaudia Smoląg
Tytuł monografii: Wybrane uwarunkowania i determinanty rozwoju współczesnych przedsiębiorstw
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora
Miasto wydania: Toruń
Strony: 15-34
ISBN: 978-83-7285-981-5
Język publikacji: angielski
<< wróć do wszystkich publikacji