Marketing of Higher Education Institutions in the Digital Economy Era
Kisiołek A., Karyy O., Kobis P. (2021), Marketing of Higher Education Institutions in the Digital Economy Era, [in:] L. Kiełtyka, K. Smoląg (eds.), Wybrane uwarunkowania i determinanty rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, Toruń, pp. 15-34, ISBN 978-83-7285-981-5.
Szczegóły publikacji
Autor/autorzy: | Artur Kisiołek, Oleh Karyy, Paweł Kobis |
Rok wydania: | 2021 |
Redaktor/redaktorzy naukowi monografii: | Leszek Kiełtyka, Klaudia Smoląg |
Tytuł monografii: | Wybrane uwarunkowania i determinanty rozwoju współczesnych przedsiębiorstw |
Wydawnictwo: | Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora |
Miasto wydania: | Toruń |
Strony: | 15-34 |
ISBN: | 978-83-7285-981-5 |
Język publikacji: | angielski |